right

Szkolenia obsługa klienta

Każdy kto zajmuje się prowadzeniem działalności gospodarczej, oferuje produkty lub usługi wie, że nie tylko one decydują o sukcesie sprzedaży. Fundamentalną siłą firmy jest zadowolenie oraz dobra obsługa klienta. To jego satysfakcja jest najlepszą reklamą dla Twojej branży. Zachwycony klient poleci Twoją firmę trzem następnym osobom, ten niezadowolony poinformuje o tym fakcie kolejnych dziesięciu...

Dlatego tak istotną rolę odgrywa umiejętność rzetelnej obsługi każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.

Instytut Projektów Personalnych przygotował dla Ciebie specjalne szkolenia, dzięki którym poznasz profesjonalne techniki podejścia do procesu obsługi klienta.

Podczas szkolenia Twoi pracownicy, którzy na co dzień mają kontakt z klientem, a zatem budują obraz firmy posiądą wiedzę z zakresu stosowania efektywnych technik sprzedaży i obsługi klienta. Dowiedzą się jak panować nad stresem i radzić sobie z trudnymi emocjami podczas rozmowy z klientem, a także poznają odpowiednie sposoby kreowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z klientami.

Przykładowe programy szkoleń:

Sprawdź wszystkie obszary szkoleń

Cofnij